awak tak pernah faham saya



awak tak pernah  faham perasaan saya..
kenapa awak...kenapa awak susah sangat nak faham saya??
saya dah penat sangat awak....
penat mengalirkan airmata untuk awak...
awak tahu tak betapa sayangnya saya pada awak...
saya sunyi tanpa awak...
saya rindu gelak ketawa awak..
suara awak...
emmm,lama dah saya tak dengar 
kenapa awak buat saya macam ni??
susah sangat ke awak nak faham
keadaan yang saya alami sekarang ni???
makin lama awak makin jarang tegor saya...
jarang dah kite BBM...
jarang dah awak mesej atau call saya..
kenapa awak?? awak dah bencikan saya ke?
saya ingat dulu masa kita bersama...
awak nyanyikan untuk saya lagu "Cinta Terakhir"..
saya rasa bahagia sangat awak...
rasa macam dihargai..
dulu...
kita selalu cakap cinta kita selamanya...
kenapa sekarang dah lain??
saya rindu kata kata manis yang pernah awak
ucap dekat saya dulu...
erm,awak ingat lagi tak??
 
dulu..
awak pernah cakap yang awak nak
saya sentiasa ada dengan awak...
time awak susah dan senang dan
jangan langsung sebut "perkataan clash"..
saya cintakan awak!!
awak dengar tak??!!
awak...
awak pergi mana??
kenapa awak tinggalkan saya sorg2??
awakkkk....jangan tinggal kan saya :(
saya sakit awak ..
jangan buat saya bertambah sakit dengan ketiadaan awak disisi saya..
awak ingat lagi tak janji janji kita dulu??
awakkk...
ingat tak??!!!
mana pergi semua janji janji tu awak?
mana??!!
saya tak boleh hidup tanpa awak!!
awak dengar tak ni !!
mungkin awak dah tak dengar saya kot..
awak..
bahagia la awak dengan teman baru awak tu yee...
sebab kalau awak bahagia saya pun akan 
bahagia...
kerana kebahagiaan saya letak pada awak...
walau awak dah lupakan saya...
walau awak mungkin dah bencikan saya...
saya mohon...
jangan usir saya dari hati awak...
berikan saya sedikit ruang...
walau kecil mana pun ruang
yang awak berikan....
terima kasih....
semoga kisah cinta kita...
terus tersemat dalam hati awak...
kerana saya mencintai awak...
jika suatu hari saya pergi meninggalkan awak selamanya..
jangan biarkan saya turut pergi dari hati awak....
kerana...
walau dimana saya berada...
walau jauh jarak memisahkan saya dan awak...
saya tetap dihati awak...  
mencintai dan menyayangi awakk...
takkan pernah saya tinggalkan  awakk...
kerana saya diciptakan untuk awak...
bila saya dah pergi nanti...
tiada lagi kata kata I MISS U..
dari saya untuk awak...
tiada lagi ILYDSM yang tertulis 
untuk awak...
errmmm awak...
saya cintakan awak...
tapi mungkin...
jodoh tak berpihak pada saya dan awak...
ILYDSM awak....
To: Muhammad Naim Bin Halimi
From: Nurul Jannah Binti Najib 

No comments: