Awak dengarlah,saya rindu sangat kita yang dulu


Awak...awak tahu tak apa yang selalu saya harapkan untuk hari esok..saya selalu berharap saya akan jadi yang terbaik untuk awak..saya nak awak bahagia sangat dengan saya..membuatkan awak tersenyum itu sudah membanggakan saya awak..awak saya rindu awak la...

Awak..saya nak awak rest betul-betul tau..saya tau awak tak cukup rest..minggu ni banyak dugaan yang datang pada kita kan..sabar ya awak..saya janji sampai masa nanti hanya senyuman yang terukir untuk awak..untuk awak selagi saya ada saya akan jaga awak awak sebaik-baik mungkin..awak saya sayang awak sangat-sangat..awak semangat saya saya..awak lah segala-gala untuk saya..sabar ya awak.. :')

Pada hakikatnya aku masih belum mampu membuatkan dirinya tertawa..bahagia..akan ada..sabar ya awak..itu janji saya..ada hari yang saya akan buatkan awak tersenyum buat selama-lamanya... 

Saya rindukan hari bahagia kita dan saya selalu mengharapkan ada bahagia yang akan menemani kita buat selama-lamanya..awak saya rindukan awak sangat-sangat la..kan best kalau saya dapat selalu bersama awak...

No comments: